L'AMPA

Que es l'AMPA?

Una Associació, sense afany de lucre, formada pels Pares/Mares i Tutors/res dels alumnes de l'escola Mare de Déu del Carme. L'AMPA Karmel es va registrar al Registre d'Associacions de Barcelona el 3 de març de 1988. Sotmesa al compliment d'uns Estatuts propis, te la responsabilitat de vetllar per la bona educació i els interessos dels nostres fills.

Quota:

A principi de cada curs escolar es cobrarà la quota anual de l'associació per alumne, fins a un màxim de dos alumnes per família, tal i com s'acorda en l'assemblea general. Les famílies que no tinguin domiciliat el rebut, poden pagar-ho en efectiu a les secretaries de l'escola. En cas de rebuts domiciliats que siguin retornats, s'aplicarà l'increment del costos de la devolució.

Es necessari estar al dia del pagament d'aquesta quota per poder-se acollir als diferents projectes realitzats per l'AMPA; reutilització de llibres, de roba esportiva, beques, activitats per pares, etc..

La junta està formada per:

L'associació assumeix els objectius següents:

Estatuts

Per accedir als estatuts vigents de L'Associació de Mares, Pares i Tutors d'Alumnes del Col·legi Mare de Deu del Carme segueix el següent enllaç: Estatuts AMPA Karmel

Assembles

Informació referent a les assembles segons l'any:

Reunions

Les reunions ordinàries de l'AMPA es realitzen el primer dijous de cada mes a les 22.00h a l'edifici de secundària, i l'assistència habitualment és oberta a tots els socis de l'AMPA. En cas de ser festiu o d'haver-hi algun impediment per realitzar-ho el primer dijous del mes, es buscarà la data factible mes propera.