Sortida nocturna a La Mola

Data de publicació: Sep 20, 2016 12:2:14 PM

Una aventura familiar per grans i petits

DATA: Dissabte 1 d'Octubre de 2016

Crònica

Nova edició de la sortida nocturna a La Mola, que va tornar a ser un èxit d'assistència, amb unes 85 persones !!!!

A l'hora prevista, les 18h, es va començar a caminar. Com sempre, els nens van ser els més valents, pujant a un ritme interessant. Després de fer una petita parada per reagrupar al grup, vam agafar al Canal de l'Abella, una pujada dura que ens va dur fins a la Cova del Drac. Allà, mentre esperàvem a la cua del grup, els nens vam poder veure la cova i les seves magnífiques vistes .... llàstima que el drac no hi era!!!

Tot seguit, la part final de la pujada fins al cim, on vam arribar cap a les 19:45h .... envoltats de boira!!!! Les vistes al cim eren inexistents, i la temperatura va baixar de forma significativa, així que tots vam entrar al pati interior que hi ha davant el restaurant i a sopar .... amb el lot, que ja no es veia ni l'entrepà.

Un cop sopats i per evitar agafar fred, vam començar la baixada, l'aventura nocturna per als més petits (i també per als grans). La baixada la vam fer pel camí tradicional, que ens permetia anar més agrupats i tenir millor visibilitat amb el lot. La veritat és que el "cuc lluminós" que fèiem era espectacular.

En una hora i mitja vam arribar als cotxes, ja sense la boira que ens va molestar al cim .... i aquest any sense pluja.

En resum, una sortida molt agradable, que a ven segur repetirem. Moltes gràcies a tots els assistents!!!

Nova edició de la pujada nocturna a La Mola, esperem que aquest cop el temps ens respecti. Deixarem el cotxe a Can Robert i farem la pujada tot veient com el sol es va ponent, per LA CANAL DE L'ABELLA. Un cop al cim, soparem tots plegats per, ja de nit, fer la baixada amb la llum de la lluna .... i dels lots !!!!!Material necessari per la sortida:

Cada família es farà responsable dels menors que els acompanyin.

Ens trobarem el dissabte 1 d'octubre a les 17:30 hores a la benzinera Q8 de la ctra. de Matadepera a la sortida de Terrassa, o bé a les 18:00 hores a Can Robert (quan us apunteu ens dieu a on anireu). Es prega MÀXIMA PUNTUALITAT.

Aquesta activitat es gratuita, però cal Apuntar-se a les llistes que trobareu a les secretaries, o al correu info@ampakarmel.cat indicant: nom de la família, adults i nens que hi vindreu i un telèfon de contacte.